poniedziałek, 5 sierpnia 2013

159.

Na początku chciałabym Wam podziękować za życzenia, oby się wszystkie co do jednego spełniły :) ;*
A co do rad itp., naprawdę Wam dziękuję za całe wsparcie, porady jak i kopniaki w dupę, naprawdę chcę to zmienić, przecież kurczę wiem, że krzywdzę samą siebie i to dobre nie jest. A bulimia to nie moje widzimisie, tylko choroba, ale będę z nią walczyć.

Jak na razie jest ok. W sobotę byłam na weselu i jestem całkiem z siebie zadowolona. Nie zrobiłam dziennego bilansu. Nie nawidzę dawać jedzeniu kalorie na oko, więc już lepiej wcale.
-truskawki 216g, garść słonecznika
-mały banan, nektarynka,
-filet z kurczaka z farszem pieczarkowym z surówką z młodej kapusty
-cola light
-3 kulki winogrona ciemnego
-mały kawałek pieczeni z sałatką

Nie piłam nawet żadnego alkoholu. Tylko woda i 1 cola light. Przede wszystkim byłam na parkiecie i na tarasie, więc unikałam jedzenia i osób,które by namawiały do niego.

Bilas z niedzieli:
-owsianka - mleko 48 kcal, płatki owsiane 53 kcal , banan 133 kcal, orzechy laskowe 98 kcal
-jabłko 83 kcal, nektarynka 81kcal
-warzyma na patelnię 57 kcal z jajkiem 80 kcal na łyżeczce oliwy z oliwek 41 kcal, kromka chleba orkiszowego 73 kcal
-pokrojony filet z kurczaka 82 kcal z pieczarkami 17 kcal na łyżeczce oliwy z oliwek 41 kcal z curry, 2 pomidory 34 kcal z jogurtem naturalnym 22 kcal
razem:943 kcal

Daje mi się we znaki brak pracy już. Idę dziś roznieść cv, może gdzieś coś, tyle że jestem trochę wymagająca, że tak powiem. Nie chcę pracować [jako kelnerka] tam gdzie ejst kasa fiskalna, tylko tam gdzie pos, w sensie monitor dotykowy, co znacznie zawęża miejsca, gdzie mogę pójść.
No nic.. z negatywnym nastawieniem na pewno nic nie zdziałam..

Trzymajcie się ;*

3 komentarze:

  1. dlaczego pos zamiast kasy fiskalnej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem wymagająca - w ogóle nie chcę pracować, tylko dostawać pieniądze za nic :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No wlasnie. A ja sobie od niedawna kelneruje w Niemczech i kasy fis ani posu nie widzialam jeszcze na oczy. Moze choc tu bedzie troche mniej biurokracji...

    OdpowiedzUsuń