piątek, 25 stycznia 2013

122. taki tam sobie zapierdziel ;]

Po prostu padam.. a do ferii jeszcze dwa tygodnie. Dzisiaj skończył mi się 2 semestr czy tam trumestr w tym w roku w sumie. Odpowiadałam dziś z 3 przedmiotów, bo byłam pomiędzy.. na szczęście wszystko na plus. Wczoraj dwie matury próbne. atma tragedia, ale nie liczyłam na więcej, bo jestem antytalentem matematycznym :) Wos też.. cały arkusz o prawach człowieka.. zwykłe zadania, czytanie ze zrozumieniem i rzecz jasna wypracowanie. Tylko wstać i wyjść. Moja koleżanka wyszła z bananem na twarzy.. nic dziwnego, gdzieś tam zaszła w olimpiadzie o prawach człowieka, a ja? Nienawidzę tego.. Sama nie wiem czemu. Jeśli na głównej będzie to samo, to nigdzie się nie dostane.
Ale nie mogę wyluzować.. Od poniedziałku nowy trymestr, ferie, święta i matura oO

Dobrze, że z dietą jako tako.
Dzisiaj:
-kasza manna 69 kcal na melku 32 kcal z musem jabłkowym 68 kcal i płatkami migdałów 35 kcal
-jabłko 84 kcal
-belvita 228 kcal -.-
-brązowy ryż 107 kcal z warzywami na patelnię 53 kcal na łyżeczce oliwy z oliwek 41 kcal
-i na kolację będzie: serek wiejski 156 kcal
razem: 1029 kcal. miało być bez belvity, ale w szkole tak mnie żołądek z głodu rozbolał.. w naszym sklepiku nic zdrowego nie ma, same placki, zapiekanki, rogaliki i słodycze, yhh.
wychodzę wieczorem ze znajomi, ale do bilansu nie dojdzie ani jedna kaloria, na pewno ;]
a wczoraj było 986 kcal

Teraz 'nie mam czasu' na zawalanie.. 9 idę na studniówkę i skoro na swojej źle wyglądałam, to może chociaż u kolegi będę lepiej wyglądać. :) Zaprosił mnie kolega z gimnazjum, w sumie co mi szkodzi, szkoda mi tylko, że nie mogę założyć moich 14cm butów z mojej studniówki, bo będę od N. wyższa :D założę takie czarne 8 albo 9, nie pamiętam.

A tak mi się przypomniało.. Znacie jakieś fajne ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud? Mam okropne i prawie mi się stykają.. a chyba każda z nas chce mieć taką fajną 'przerwę między udami' ;]

Dobra, bo się za bardzo rozpiszę :D
Buziaki ;*

 air, beach, bikini, body.
hot, tattoos, amazing, beach.
acacia clark, anorexic, beautiful, perfection.

 P.S. Idealnie Nieidealna - Strasznie mi głupio i dręczą minei wyrzuty sumienia.. Komentujesz każdą moją notkę, wspierasz mnie, a ja co.. Nawet nie mogę. nie wiem co się dzieje. Nie wyświetlają mi się okienka. sprawdzałam, czy można dodać kom jakby jako odpowiedz do kogoś innego też nic.. Przepraszam, ale wiedz, że wszystko czytam i bardzo Ci dziękuję ;*

8 komentarzy:

  1. Czasami też mam problemy z komentowaniem..
    Oby nie powtórzyła się historia z onetem,że wszystkie uciekałyśmy :D

    Twoje bilanse są zawsze takie zdrowe.Też bym tak chciała bo jak nie jem za mało to znowu za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam, ale jak się dowiesz to napisz o tym w kolejnej notce! ^^
    14cm obcas? Na 7 jako-tako chodzę, podziwiam Cię. :D

    Dziewczyna z ostatniego zdjęcia - przepiękna..

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. ;) Wpadnij do mnie tez na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na siłowni mam takiego 'ginekologa' i to jest dobra na zewnętrzne i wewnętrzne partie ud, poszukaj w necie na pewno są ćwiczenia na te mięśnie ;-) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz fajne tempo i w szkole i w diecie. Pędź, pędź Rubensowa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że z dietą sobie radzisz;)
    Trzymam kciuki za studniówkę na pewno będziesz dobrze wyglądać :D
    Powodzenia kochana<3

    OdpowiedzUsuń
  7. lepsza belvita od jakichś placków, poza tym ledwo 1000 kcal przekroczone, ładny bilans jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. musiałam przegooglować, co to takiego jest ta belvita, i wygląda całkiem porządnie. wybrałaś najmniejsze zło, to super :)

    OdpowiedzUsuń