poniedziałek, 10 marca 2014

179. 121-dniowy plan 'Szczupła do wakacji' dzień 2-8

Hej :)

Jakoś nie miałam czasu ostatnio na bloga, ale mam nadzieję, że to się zmieni :)
Ostatni tydzień był taki nijaki.. były gorsze i lepsze dni. Ale przynajmniej wyszłam na prostą - dzisiejsza waga 64,2kg, więc znów jestem na I celu.. teraz mogę 'spokojnie' chudnąć.

Wgl jakoś mam większą motywację teraz.. wczoraj sie umówiłam i na weekendzie majowym mam mieć sesję zdjęciowa. Mam znajomego fotografa, gdzieś z 50 lat ma :D, ale to nie jest ważne, świetny człowiek i mówi, że jestem bardzo fotogeniczna. Raz już miałam z nim sesję na wakacjach, ale miałam wtedy 4kg mniej :( Także teraz muszę mieć minimum tyle. No i pojawił się ktoś w moim życiu... ale idzie to powoli i w sumie nie wiadomo jak to się potoczy, wiec na razie nic nie mówię i nie zapeszam ;]

Dzień 2 03.03.
893 kcal
*30 min hula-hop
*2 level shred with Jillian Michael
*150 squats, 55s plank, 50 skrętoskłonów, 30 sumo squats

Dzień 3 04.03.
-porażka totalna
*150 squats, 1min plank, 50 skrętoskłonów, 40 sumo squats

Dzień 4 05.03.
1513 kcal
*150 squats, 1min plank, 50 skrętoskłonów, 45 sumo squats

Dzień 5 06.03.
ok. 2200 kcal
*30 min hula-hop
*przerwa :)

Dzień 6 07.03.
1857 kcal + 3 piwa
*30 min hula-hop
 *150 squats, 1min 05s plank, 50 skrętoskłonów, 50 sumo squats

Dzień 7 08.03.
1172 kcal
*2 level shred with Jillian Michaels
 *150 squats, 1min 05s plank, 50 skrętoskłonów, 55 sumo squats

Dzień 8
1099 kcal
*30 min hula-hop
*40 min marszobieg (3min bieg + 2 min marsz) + 12 min marsz
*150 squats, 1min 10s plank, 50 skrętoskłonów, 60 sumo squats

Dzisiaj jest 40 dzień jak robię przysiady i chyba naprawdę to coś daje.. nie wiem czy widać, ale czuję różnicę. ;]

Trzymajcie się i miłego tygodnia ;***
 
 
 

12 komentarzy:

  1. O gratuluję ubytku wagi:) I niesamowicie zazdroszczę sesji :)
    Idzie Ci świetnie z ćwiczeniami w dodatku masz teraz nową motywację :)
    Ty też się trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z tym nowym kimś w Twoim życiu :)
    Bilanse aż tak złe nie są... Ale fajne ćwiczenia
    A mogłabyś coś więcej powiedzieć o tym cardio? Bo wciąż nie mogę się połapać w tym :[ A po Shaking Waist miałam zakwasy, oj miałam bo już wcześniej wypróbowywałam te ćwiczenia.
    Trzymaj sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyjaśnienie jeśli chodzi o ćwiczenia,bardzo pomogłaś. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ćwiczenia, właśnie będę próbować sumo-squats, nigdy wcześniej nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o wagę i wzrost to158 cm, a wyglądam jak grycanki O,O
    chcę dojść do 38 albo 40 nie wiem jeszcze dokładnie bo nie mam pojęcia jak będę wyglądać wtedy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, zmotywowałąś mnie do ćwiczeń. Dziękuję! <3 Trzymaj się i zapraszam do mnie --> http://motylekmotyleczekmotylunio.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dieta w graniach 900-1300 to słaby pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Chciałam poinformować, że zmieniłam adres bloga na http://smietniczekblog.blogspot.com
    Będzie mi miło, jeśli w dalszym ciągu będziesz do mnie wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że spore wahania kaloryczne w tym menu:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!! Zapraszam na frum pro ana na którym otrzymasz wsparcie którego oczekujesz!! U nas zrzucamy zbędne kilogramy a nie zrzucamy tylko pare kilo ;)
    Mamy rekrutacje otwartą więc po zarejestrowaniu od razu możesz pisać na forum!!!
    Zapraszam!!
    queenana.pun.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Słuchałam jej właśnie, jest piękna. Tak masz rację, albo teledyskiem... Albo się ma do tego dar, albo nie. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo jak ładnie się zrobiło. Krokusy mi się z górami <3 kojarzą.
    Mówiąc że na chwilę miałam na myśli jakiś miesiąc, dwa. Później i tak przyjdzie lato , kolej na coś innego.
    Zakupy są strasznie fajne, zwłaszcza jak same zdrowe rzeczy kupujesz. Wow :)

    OdpowiedzUsuń