wtorek, 17 grudnia 2013

172. zawieszam bloga...

... do 6 stycznia. Wtedy się odezwę. Wrócę po świętach do Lublina i będę wiedziała czy droga wybrana przede mnie jest odpowiednia.

Stawiam na bycie FIT. Nie liczę kcal, jem zdrowo, więcej i więcej ćwiczę. Chcę być znów szczęśliwym człowiekiem, jak kiedyś. Chcę znów tamtą siebie.. chudszą, weselszą i towarzyską. Popracuję nad wszystkim 3 punktami.

Do 6 sporo po drodze.. święta, sylwester i wesele, także nie oczekuję wiele. 65-64kg i będę zadowolona. Chociaż nie tyle mi zależy na wadze do tego czasu co na odzyskaniu psychicznej równowagi.

Będę czytać wszystkie Wasze notki na bieżąco, wolę być na bieżąco, co tam u Was ;)

Trzymajcie za mnie kciuki i życzę Wam radosnych, spokojnych i rodzinnych świąt, niezapomnianego sylwestra, a po wszystkim by na wadze cyferki były minimum takie same, a najlepiej niż przed.

Buziaki, Wasza Rubensowa ;**

  weihnachten1_07

8 komentarzy:

  1. Nieeee... ja się nie godzę :< Też chcę wiedzieć co u Ciebie. Wydaje mi się, że bycie fit jest jeszcze trudniejsze niż bycie na diecie :O Ale to na pewno dobra droga. Będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych świąt :) udanego sylwestra i powodzenia w byciu FIT :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ale to twoja decyzja ,trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w odzyskiwaniu równowagi! Wiele razy próbowałam, nigdy nie wychodziło. Liczę na to, że tobie się uda! Tylko nie poddawaj się przy drobniejszych potknięciach ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia
    wesołych świąt

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, że uda Ci się odzyskać to co zatraciłaś po drodze. Wierzę w Ciebie! Odpocznij w święta . Mi w oczyszczeniu umysłu zawsze pomaga długa ( ale nie za ciepła ;)) ) kąpiel, relaksacyjna muzyka i duuużo piany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech no nie przesadzajmy z tym zawieszaniem... to w koncu tylko dwa tygodnie i to jakie intensywne...! Trzymam kciuki. Wesolych swiat :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się nie mogę doczekać kiedy znów będziesz pisać :)
    Trzymaj się i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń