niedziela, 23 września 2012

84. bez fajerwerek

ajj. ostatnio strasznie zaniedbuje bloga. nie dość, że nauczycielom się wydaje chyba, że maturę mam już za tydzień, to jeszcze net mi niemiłosiernie wolno chodzi. nawet nie wiem, czy ta notka się doda. wczoraj próbowałam coś napisać, to nawet strona mi się nie mogła załadować.
wgl idzie mi tak średnio, ani nie jest źle, ale też nie dobrze. zbliża mi się okres i ciągle chodzę zdenerwowana, brzuch mnie, boli, chce mi się jeść..
wgl wczoraj w nocy gdzieś od 4 spać nie mogłam i leżałam bez ruchu gdzieś do 9.. kurde, tak mnie brzuch bolał, nie mam pojęcia z czego. nie mogłam się wyprostować, bo tak mnie 'ciągnęło' jakby, trudno opisać.
brakuje mi nastroju do czegokolwiek, nic mi się nie chce, najchętnij przespałabym cały dzień. chyba jesienna chandra mnie dopada.
na dodatek wczoraj spotkałam się z takim jednym chłopakiem i coś czuję, że on chyba chciałby coś więcej [ale obym się myliła] no kurde.. czego muszą startować od razu z amorami no..  jakby nie można było pozostać na etapie -znajomi ew. dobrzy znajomi. a jak się da do zrozumienia, że nic z tego nie będzie, to unoszą się swoją jakże wielką dumą i kontakt się urywa -.- nie znoszę tego. 
poodwiedzam Was i chcę w końcu poczytać trochę 2 cz. diety (nie) życia. jeszcze nie wiem, czy mogę polecić, ale jak będzie taka chociaż jak 1cz. to będzie dobrze ;]  jakby któraś chciała, to podawać adres poczty, to wyślę :)
xoxo


bedroom, black, blonde, blonde hair, door.
girl, model, skinny.
motivation, skinny, slim, stay strong, thighs.
bad bitch, black and white, gun, pretty, skinny.

5 komentarzy:

  1. Biedna ;*
    Ja już bym chciała dostać okres. ;/
    Też miałam kiedyś takie bule,
    jakby przechodziło do kręgosłupa,
    ciężko to opisać,
    nie mogłam wtedy wgl sie wyprostować..
    takie skurcze dziwne,
    ale nie wiem czym to było spowodowane..
    na początku myślałam, ze to dlatego że wkońcu dostanę okres, ale okresu nie bylo jak i nadal nie ma..
    Ale na szczęście już mi się to nie zdarza.
    Jak dostaniesz, to możesz mi oddać.! :D
    Oo nawet nie wiedziałam że jest 2cz. diety(nie)życia..
    Ja bardzo poproszę, jak byś mogła wysłać:
    lela7@vp.pl..
    Z chęcią przeczytam. .;)
    3maj się kochana.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję tych bólów.
    Z chłopakami to tak jest nie denerwuj się tym;)
    Buziaczek:*

    OdpowiedzUsuń
  3. przed okresem zawsze tak jest.. co gorsza mi też się chyba zbliża powoli. Z facetami.. no jest jak jest nie zmienimy ich chyba nigdy nie zmienimy. Wyślesz mi też ? diaana.dl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że masz problemy z internetem :( coś by mnie trafiło, gdyby mój chodził wolno.

    Widzę, że masz dużo nauki. Miałam tak samo, nauczyciele zawsze są tacy sami :)

    Co do chłopaków, to nie mam w tym względzie doświadczenia, ale pewnie sprawę trzeba jednak postawić jasno, żeby ktoś Cię źle nie zrozumiał.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam ogromnie dużo nauki także dobrze Cię rozumiem. Z okresem tak jest, nie znoszę tych bólów. A faceci tacy są i tyle, taki mechanizm i nic nie zmienimy.

    Trzymaj się chudo;)

    OdpowiedzUsuń