wtorek, 12 lutego 2013

126. don't waste your time

Hej :)

Wróciłam z godzinę temu do domu i praktycznie przez cały dzień niż pożytecznego nie zrobiłam. Wstałam po 10, na 11.30 miałam wos.. a już jest po 15.15 [bynajmniej teraz, a nie jak dodam]. Tak po powrocie do domu się nad tym zastanawiałam i zrobiłam sobię listę rzeczy, które chcę zrobić przez te ferie.

1. Trwać w zdrowej diecie i nie zawalać
2. Nie jeść słodyczy
3. Max 1 piwo dziennie [najlepiej wcale]
4. 1h hula-hop dziennie
5. Czw i niedziela -bieganie
6. Wtorek - trening anaerobowy
7. Pon i pt - taniec
8. W trakcie kręcenia hula-hop uczyć się nowych słówek z angola
9. 1h dziennie nauka do olimpiady
10. Nauczyć się grać i śpiewać to -  http://www.youtube.com/watch?v=XZ3OLswKKAw
11. Zrobić generalny porządek w pokoju
12. Utrzymywać cały czas porządek w pokoju
13.Przeczytać chociaż 2 następne lektury

co do 2. - wczoraj zaczęłam 100 dni bez słodyczy - mój dotychczasowy 'rekord' to 11 dni, trzeba to kiedyś pobić :D
7 - baardzo brakuje mi tańca. kiedyś chodziłam, ale z braku czasu musiałam zrezygnować :( to zamiast treningów sama będę ćwiczyć. po pierwsze to lubię, a po drugie zawsze się spali trochę kcal ;]
10 - moja nowa miłość. 2 dziewczyny śpiewają przy gitarze Gangnam style. Kocham, kocham, kocham.. Może i do niczego mi to, ale nie.. dla własnej satysfakcji. Dam radę.. ;)

Z dietą też idzie ok.. Byle się ta tendencja utrzymała ;]

;***

P.S. co myślicie o maśle orzechowym? Cały czas je widzę w śniadaniowych blogach. Czytałam opinie na necie i chciałabym się dowiedzieć, co Wy o nim myślicie? chyba łyżeczka na parę dni nie zaszkodzi, a zawsze to jakieś urozmaicenie. z resztą to i tak później.. jak już trochę schudnę.

alternative, beautiful, boots, cute.
chick, beach, bikini, blonde.
clothes, fashion, hair, outfit.
don't give up, fit, fitspiration, fitspo

10 komentarzy:

  1. punkt 8 jest super ;) sama staram się łączyć ćwiczenia z nauką ;D
    wierzę, że Ci się uda z tymi postanowieniami ;)
    bardzo fajny filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm te dni be słodyczy to dobry pomysł:) Ja nie jestem religijna, ale zbliża się post, więc moje postanowienie to schudnąć w czasie tych 40 dni 10 kg:) Mam nadzieję, że mi się uda:) Trzymam za Ciebie kciuki. 100 dni to dużo i nie wiem czy się uda, bo zbliżają się święta mazurki i babki,a to też słodycze... Mimo wszystko życzę Ci powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, te dziewczyny są wspaniałe! Nigdy nie pomyślałabym, że tak kiczowata piosenka może być zaśpiewana w tak piękny sposób. Podobnie z Poker Face, zupełnie inny utwór http://www.youtube.com/watch?v=ZMmB0unqXQQ :))
    Postanowienia na najwyższym poziomie :) Ja niestety skończyłam ferie, i ciężej u mnie utrzymywaniem swoich, wiadomo - nauka.
    Tobie życzę powodzenia :**

    OdpowiedzUsuń
  4. te laski są niesamowite :)

    ja z zaskakujących coverów najbardziej lubię cover keishy zrobiony przez naszych polskich ziomów: http://www.youtube.com/watch?v=DZspVXCJGZU szczęka opada :)

    lista długa, ale trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ambitnie! Jak tak patrzę na twoje postanowienia na ferie i moje na Wielki Post to normalnie mogę się schować. Ale liczę, że obu nam się uda. Że wszystkim się uda. Trzymam kciuki i głowa do góry - pozytywne nastawienie najważniejsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masło orzechowe mniaaaaaaaaaaaaaaaaam! co do dietetyczności, zależy od firmy i rodzaju. Bardziej dietetyczne- mniej smaczne, tak to już jest;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby Ci się udały postanowienia :) a od łyżeczki masła orzechowego nikt nie przytyl jeszcze ale oby sie skoonczyło na łyżce! :). Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny plan, napewno bedziesz MEGA zadowolona z siebie jak go zrealizujesz. cwiczenia na hula hopie + nauka?! OMG czemu na to wczesniej nie wpadlam :D moje hula hop sie leni i lezy bo nie mam czasu, a ile razy bezsensownie SIEDZE i czytam ksiaze albo ucze sie slowek. Teraz podnosimy tylek i do cwiczen :)
    maslo orzechowe jest ok. Jezeli kupisz akie dobrej firmy NATURALNE to 1-2 łyzeczki dośniadania to samo zdrowie:
    powodzenia z planem, nie zawiedz nas ani siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przy hula-hop słucham wiadomości. Jestem klasą prawno-językową i mam rozszerzony wos. 10 podzielam koniecznie, haha. Ale i tak bym mogła zamieszkać w barze z karaoke <3 Masło orzechowe koniecznie chciałabym zrobić sama. Dziękuję Naturo, że mam kilka drzew orzechowych w ogrodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze ferii, moje już dawno się skończyły xd Masło orzechowe myśle jest czymś w rodzaju czegoś pysznego ale nie koniecznie niezdrowego więc w małych ilościach można sobie raz na jakiś czas pozwolić ;))

    OdpowiedzUsuń