czwartek, 25 października 2012

99. uff

yeah.. w końcu mam neta!!!
żebyście przypadkiem nie pomyślały, że opuściłam bloga. No way! :)
gdzieś po napisaniu kolejnej notki nie był za dobry, ale teraz kojejny dzień jestem na płynnej i w sumie sobie radzę. jestem na jednym soku dziennie, myślę że przeciągne to jeszcze na jutro. potem się okaże..może rozpiszę sobie jakiś zdrowy i niezbyt kaloryczny jadłospis.
ogólnie jest nawet ok, tylko mam niezłą zapierdzielankę.. 2-3 sprawdziany plus kursy maturalne, olimpiada, ale jakoś się wszystko toczy.. w tym ja ;) lubię to powiedzonko, że się toczę, a nie idę po ulicy ;]
idę zaraz na zabiegi.. to już niestety ostatnie :( niedawno pisałam dlaczego je tak lubię ;DD
po powrocie do domu nadrobię zaległości. blogowe, buziaki ;**
beautiful, fashion, girl, hair, love.

artsy, back, bathing suit, bikini, black.
fashion, girl, skinny, thin.
beautiful, beauty, fashion, girl, hair.
anorexic, disney, girl, goofy, pink, skinny.
anorexic, beautiful, cover ana, field of skin, girl, model

7 komentarzy:

  1. Powodzenia na sprawdzianach;)
    Dobrze że z dietą się trzymasz.
    Całuję mocno:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dobrze Ci idzie. Oby tak dalej ;)
    P.S. jestem nowa w świecie pro any więc byłoby miło gdybyś trochę wsparła :**
    trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  3. No,no, cieszę się, że Ci się toczy. XD
    Boże, jaka bezsensowne zdanie. Ale wiesz o co chodzi. ;P Jeden soczek dziennie, bardzo ładnie. Oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że będziesz mogła częściej pisać :)

    Też mam teraz więcej zajęć, ale tak jest moim zdaniem lepiej :)

    A więc już nie będziesz widywać tego rehabilitanta. No cóż, zaleta jest taka, że pewnie już się czujesz lepiej, skoro nie potrzebujesz zabiegów. Jest tak?

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo już jesteś :) cieszy mnie to. Ja też pomimo braku systematyczności wróciłam i zaglądam :) A więc zapraszam i do mnie!
    Widzę, ze dobra passa Cię nie opuszcza, super, Cieszy mnie to. Jak idzie dieta na sokach? Jaką objętość wypijasz? Wszystko jedno jaki sok? Opowiedz ni trochę, no o ile pisałas wcześniej. .. Zaraz się z tym zapoznam bardziej szczegółowo :) Trzymaj się i chudnij! !!

    OdpowiedzUsuń
  6. no to super, obyś pisała jak najczęściej notki- no w miarę możliwości bo w szkole masz jednak jazdę. na jednym soku jesteś? no to zaszalałaś!wow. poza tym chyba musisz być geniuszem, przecież na olimpiady nie chodzi każdy:) ambitnie;*

    OdpowiedzUsuń