czwartek, 4 października 2012

87. 'chcę trochę czasu.. bo czas, bo czas...'

witam. trochę mnie nie było. chyba łatwo się domyślić dlaczego. zaczęło sięod sobotniego wesela, a potem nie mogłam przestać. było mi wstyd pisać, a potem chciałam poczekać, aż w końcu coś mi się uda. od wczoraj jest już ok. no.. może oprócz tego, że jestem chora i dlatego o 12 siedzę w domu.
znów trochę mnie nie będzie.. potrzebuję czasu. co nie znaczy, że nie będę Was odwiedzała.
mam nadzieję, że jak wkrótce napiszę, to będę mogła napisać wyłącznie o rzeczach, które mi się udały.
trzymajcie się ;*

p.s.
znalazłam sposób, by mnie nie mdliło po jakże dla mnie obrzydliwej zielonej herbacie, którą zawsze piłam na siłę.
http://wygodny-market.pl/upload/images/products/medium/BIO-ACTIVE_Herbata_zielona_z_owocem_maliny_100g_297.jpgzielona z owocem maliny i kwiatem hibiskusa oraz bławatka ;]
 jest pyszna.polecam.

11 komentarzy:

  1. Ej i tak nie jest źle ;)
    Spójrz na mnie ja 3miesiace zmarnowałam i teraz bardzo tego żałuję ;)
    Będzie dobrze;;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płakać mi się aż chce. Piszesz, że masz 48kg i jesteś gruba, ważę 10kg więcej od Ciebie więc jak bardzo ja muszę być gruba? :( Też dążę do schudnięcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w sobotę byłam na weselu. mojej siostry Klaudii. a ty?

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz jak najszybciej wrócić do siebie po tym weselu. Mam nadzieje że niedługo będziesz mogła napisać że chudniesz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo a ja taką mam z pigwą i ananasem również fantastyczna! i każdemu się takie wpadki zdarzają, trzymaj się i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze pamiętać o piciu herbatek.. potrafię zapomnieć o ich istnieniu na miesiąc. A jeśli Ci wstyd pisać, to znak żeby właśnie napisać i wyrzucić to z siebie - mi to zawsze pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no jasne, odpocznij trochę, zbierz siły i motywację. pooglądaj trochę thinspo. mam nadziję, że szybko do nas wrócisz:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogarnij się szybciutko po tym weselu. Mam nadzieję, że następna notka będzie już o jakimś małym sukcesie. Trzymaj się;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma sprawy, możesz komentować po polsku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię zieloną herbatę, smakuje mi, ale kiedyś nie mogłam jej pić. Potrzebowałam czasu, żeby się przyzwyczaić.

    Szkoda, że dieta źle Ci szła w ostatnich dniach. Mam nadzieję, że teraz jest lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest jeszcze dobra ze skórką pomarańczową lub owocem pigwy lub mango:)

    OdpowiedzUsuń