wtorek, 5 czerwca 2012

37. przeszkody

jak ja mam niby schudnąć, skoro nie mogę cwiczyć?
yhh.. wczoraj jak zawsze przed snem chciałam zrobić brzuszki z planu 300 brzuszków. i co? dupa
tak mnie kręgosłup nawala.. nie da rady. co jak co, ale jak sobie narobię gorszych problemów z kręgosłupem to może być nie fajnie. zabiegi nie pomogły, mama ma mnie zapisać do ortopedy na dniach, ale i tak pewnie będzie trzeba czekać 2-3 tyg. a to przecież na brzuchu mi najbardziej zależy.. z tej racji postanowiłam zwiększyć ćwiczenie hula-hopem z pół h do jednej godziny. chociaż tyle co mogę teraz zrobić.
jak się poprawi pogoda [obecnie jest zimno i pada deszcz ;/] tak myślałam, że wyciągnę rower i trochę będę jeździć. zawsze jakiś ruch, a chyba na plecy aż tak złego wpływu nie ma. znacie wgl jakieś ćwiczenia, które mogę robić, by nie obciążyć kręgosłupa?
dobrze, że chociaż bilans w miarę..
owsianka: płatki owsiane 94 kcal + 100 ml mleka0% 32 kcal
2 wafle ryżowe 74 kcal
muesli 183 kcal
jabłko 65 kcal
1/3 torebki brązowego ryżu 117 kcal + 150g szparagówki 46 kcal
1 kromka chrupkiego pieczywa 19 kcal + rzodkiewki 8 kcal
i zaraz zjem jogurt 101 kcal
razem: 739 kcal
jutro mam nadzieję, że nie będę miała zbyt dużo okazji do jedzenia. mam 8 lekcji potem prosto do szpitala na kontrolę, czy z moją głową już jest ok ;D już drugi raz miałam wstrząśnienie mózgu. łamaga ze mnie ;]
trzymajcie się chudo ;***

beautiful, brunette, bun, cute, dark hair

8 komentarzy:

  1. brzuszki i a6w najbardziej obciążają kręgosłup, musisz uważać i nie przeciążać go... hula hop i rower to w sumie najlepsza alternatywa teraz.
    Uważaj na siebie.
    Ładny bilans :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny bilans kochana:**-tak trzymaj
    Ja tam się nie znam ale mi się wydaje że brzuszki nie obciążają tak bardzo kręgosłupa.
    W sumie możesz je robić na łóżku albo na jakimś materacu a nie na podłodze.
    Rower jest bardzo dobrym rozwiązaniem możesz jeszcze pobiegać albo iść na rolki:)-na pewno to zle nie wpłynie na twój kręgosłup.
    3maj się
    Chudnij;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast brzuszków można poskakać na skakance to podobno nieźle działa na mięśnie brzucha i chyba nie obciąża kręgosłupa :)
    świetny blog zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rower jest bardzo dobry, ale boli oodcinek szyjny i piersiowy...nie wiem czy u cb jest problem na górze czy na dole pleców? Bilans super, podziwiam. 3maj się i chudnij, słońce, uważaj na swoją głowę!

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba ciezko o cwiczenia na brzuch ktore nie obciaza kregoslupa. ja robie teraz takie cwiczenia, podobno rewelacyjne i szybko daja efekty, ale one raczej wymagaja zdrowego kregoslupa... w kazdym razie, jakis czas temu widzialam artykul w internecie: cwiczenia na brzuch na stojaco czy jakos tak. moze to by bylo lepsze...? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuj pływać na plecach, to nawet na kręgosłup pomaga. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dobrze, że masz takie problemy z kręgosłupem. Poleciłabym ci pływanie, ale niczego do końca nie jestem pewna. Bilans bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że ktoś polecił Ci już pływanie, mnie również się wydaje, że nie obciążałoby to kręgosłupa. Wiem, że się nawet zaleca przy problemach z kręgosłupem basen, ale czy w Twoim wypadku to najlepiej byłoby spytać ortopedy jak będziesz miała wizytę :)
    trzymaj się jutro i powodzenia u lekarza z głową ;>

    OdpowiedzUsuń