niedziela, 17 czerwca 2012

45. tired, but happy :)

jaaj.. jesteście wszystkie dla mnie niesamowitym wsparciem dzięęę-kuuu-jęęęę ;***
mam dzisiaj taki dobry humor, mogłabym góry przenosić ;D
właśnie wzięłam prysznic, a wcześniej porządnie ćwiczyłam. trzeba wykorzystać to, że domownicy akurat wybyli na kilka godzin, by w spokoju spalić trochę kcal ;] także rozgrzewka, godzina hula-hop, 300 brzuszków, 100 skośnych brzuszków, 100 grzbietów, 30 wypychań bioder, 50 nożyc pionowych, 50 poziomych, 500 rowerków, 15 min na stepperze, 1500 skakanek, 300 przysiadów i trochę innych ćwiczeń, które nie wiem jak nazwać ;D nie mam już siły, ale to taka już pozytywna niemoc ;]
no i dalej lecę na samych jabłkach do jutra, a przychodzi mi to bez większych problemów, z czego się bardzo cieszę. już wczorajszy dzień był gorszy pod tym względem.
dzisiaj piszę już o tej godzinie, bo zaraz siadam do książek. tydzień nieobecności w szkole przez musical zrobił swoje.. i to tuż przed wystawieniem ocen i się teraz muszę poprawiać, a zostało zaledwie kilka dni. trzymajcie za mnie kciuki :) no i za wagę.. kurde we wtorek ważenie.. kurde, stresuje się xD zrobię sobie wtedy też zdjęcia.. tak dla porównania, bo mam też te z dnia, gdy rozpoczęłam dietę. może bym je tu wstawiła? chociaż nie chce Was przerażać moim cielskiem ;D
idę zaraz pozbierać truskawki, jako że chwilowo nie mogę ich jeść, to je zamrożę. wg tabel kalorycznych takie mają 32 kcal, a świeże 28 kcal.. a to ciekawe oO ;] nie jest to specjalnie jakaś duża różnica, a przynajmniej będę miała jak już się skończą. ;)
geografia i kilka innych przedmiotów wzywają ;D
miłego i chudego tygodnia ;***

Tanya.. jak dodaje się u Ciebie komentarze, bo odkąd masz nowego bloga, to nie mogę :(
ale wiedz, że cały czas czytam ;*

 blonde, girl, skinny, thin, thinspo, wannarexics beautiful, blonde, fashion, girl, hair, hot.

blonde, blue sky, flying, fun, girl, good times.

girl, heels, legs, shoes, skinny.

bikini, legs, sea, skinny, summer.
kocham thinspiracje <3

12 komentarzy:

  1. no niestety. między nami od początku coś było,ale km pozbawiają nas możliwości spotykania sie.. ja mieszkam w Bydgoszcz,a on pod Warszawą. ehh. spotykamy sie co pół roku. może po wczorajszym dniu coś sie zmieni i będziemy razem..nie wiem.
    Ty również sie 3maj i chudnij ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. No no trochę kalorii dzisiaj sobie spaliłaś;) Ja też mimo, że cały czas jestem w szkole mam b. dużo nauki. Wszystko poprawiam na ostatnią chwilę. Trzymaj się i chudnij;)

    Dodaję;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko ile ćwiczeń ;)
    Wstaw koniecznie zdjęcia..proszęęę;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawa i owacje na stojąco za ćwiczenia ;)
    Pytałaś o mój wzrost i wagę- 158cm i ostatnie ważenie 54,7kg.
    Waga najwyższa- 65kg, a najniższa 48.

    Chciałabym zobaczyć Twoje zdjęcia :)

    blueberry

    OdpowiedzUsuń
  5. druga osoba pisze to samo, nie wiem co jest z tym dodawaniem komentarzy... zikwidowałam weryfikację obrazkową i zezwoliłam na komentowanie przez anonimy, nie wiedziałam że jakieś problemy są ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się na prawdę, że tak dobrze Ci idzie;)) I te ćwiczenia ... jestem pełna podziwu!;p Na pewno będzie mniej na wadze <3 Trzymaj się:))

    OdpowiedzUsuń
  8. WIdze same pozytywy !! Duzo cwiczen - to mega dobrze! Dziwne ze mrozone truskawki mja wiecej ?? ...nie to jakis blad ! Musza miec tyle samo po rozmrozeniu boo niby co na to wplywa ? Mniejsza. 3mam kciuki za egzaminy i zaliczenia. Na pewno nadrobisz :D
    Chudnij
    ...GzD...xoxox

    P.S WYlacz jak mozesz to weryfikacje przy dodawaniu komentarzy :/ !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo!!
    Dużo ruchu-to mi się podoba:)
    Będzie dobrze:D
    Chudnij;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wszyscy uwielbiają to uczucie tego charakterystycznego zmęczenia po prawdziwym fizycznym wysiłku, jest cudowne! Przecież to udowodnione naukowo, że ćwiczenia uszczęśliwiają człowieka, a Ty bardzo dużo ćwiczyłaś. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, baaardzo dużo ćwiczyłaś, stałaś się dla mnie inspiracją XD' Znakomicie Ci idzie ! ;3 Oby tak dalej ;)
    btw, ja również chciałabym zobaczyć Twoje zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoł, brawo za te ćwiczenia! Ja nie wiem czy by mi się chciało. Xd Pisałaś, ze idziesz zbierać truskawki, mieszkasz w domku? Jak tak to szczęściara, ja nie mogę robić za bardzo ekspresywnych ruchów w mieszkaniu, bo po pierwsze są małe pokoje, po drugie wszystko słychać. ;P
    Powodzenia dalej z tymi jabłkami i czekam na rezultaty ważenia. A... I zdjęcia też chętnie zobaczę. ^^

    OdpowiedzUsuń