czwartek, 7 czerwca 2012

39. burn calories

wczoraj miałam taaki fajny wieczór :)
cieszę się podwójnie, bo do moich wczorajszych 843 kcal nie muszę dopisać ani jednej, no i po prostu przyjemnie go spędziłam ;] jako, że było dosyć zimno, to poszliśmy do mnie. graliśmy na gitarze i śpiewaliśmy na zmianę..  w sumie to on mnie zaraził pasją go gry ta tym instrumencie, nauczyłmnie kilka nowych piosenek. tak mnie policzki bolały od śmiania się ;D od 5 lat nie poznałam takiego chłopaka, który by mi tak poprawiał humor ;]
jednak dziś było gorzej.. domownicy poszli do cioci.. ja się wymigałam i zostałam w domu z wołającą mnie lodówką. także dzisiaj wyszło 1293 kcal ;/ jedno co dobre, że to były same zdrowe rzeczy, a nie że zjadłam jakieś batony czy ciastka. wgl chciałam wymiotować chociaż to i tak było nic w porównaniu z tym weekendem, a w niedzielę rzygałam ;/ nie chcę się w to wciągnąć, to nie jest rozwiązanie. mam nadzieję, że chociaż dzisiejszy dzień wyjdzie na zero.
tak mnie teraz nogi bolą.. przez godzinę kręciłam hula-hopem, dobrze mi tak. tak za hmm.. pół h włączę sobie płytę DVD z ćwiczeniami - trawa to godzinę, także myślę, że trochę kcal poleciało i poleci.
jutro czeka mnie długa próba do musicalu co oznacza brak czasu na jedzenie i spalone kcal na rozgrzewce i w  tańcu. ;]

miłego,mało kalorycznego weekendu ;**

beautiful, converse, emotion, flowers, fly

3 komentarze:

  1. Świetnie sobie radzisz:)
    Nie przejmuj się jeśli czasem zjesz więcej kcal.
    Pamiętasz o ćwiczeniach więc powinno być dobrze:)
    3maj się
    Chudnij;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też życzę mało kalorycznego weekendu. Jeden dzień obżarstwa, a już w Twoim przypadku, ciężko to nazywać obżarstwem, skoro tak naprawdę nie zjadłaś jakoś strasznie dużo, jeszcze nikogo nie zabił. Mam nadzieję, że będziesz się trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ci idzie i wcale się nie objadłaś biorąc pod uwagę, że były to zdrowe rzeczy. Przecież właśnie tak powinnyśmy jeść na diecie... Grasz w musicalu?;) Ja kiedyś grałam w teatrze, ale zniechęciłam się przez panią, która to prowadziła i zrezygnowałam, ale wiem jaka to zabawa występować przed publicznością;)

    OdpowiedzUsuń