poniedziałek, 20 sierpnia 2012

70. szczęście w nieszczęściu

jak zwykle moja notka będzie całkowicie nieogarnięta
dobra.. spróbuję tak.
na minus:
-po przedwczorajszej głodówce wczoraj miałam mega napad
-dzisiejsza waga 59kg
-ciągle mam słabą sytuację w domu
porażka ;/// :(
na plus:
-zaczęłam dzisiaj Skinny Girl Diet i dzień jest jest udany
-doszła mi dziś z allegro nowa waga elektronicza [wcześniej miałam taką ze wskazówką]
-poprawił mi się humor

oby teraz ta lista na plus się zwiększała
dzisiejszy bilans:
-owsianka: płatki owsiane 74 kcal + mleko 37 kcal
-jabłko 88 kcal
-zupa:1/2 kostki rosołowej 13 kcal, pieczarki 7 kcal, papryka 8 kcal, szparagówka 77 kcal
-truskawki 77 kcal
-serek wiejski lekki 112 kcal
razem 243/400 kcal, z owoców i warzyw 264 kcal, razem = 507 kcal
w sumie to zrobiłam sobie nie zupę, tylko szparagókę z odrobiną wody i innych rzeczy, ale mi to smakowało. ;]
postanowiłam ważyć się co 3 dni. codzienne ważenie wykańczało mnie.. skoki, zatrzymania wagi. a co tydzień też bym nie wytrzymała.
postawiłam sobie cele i chcę do nich po kolei dążyć.. i byle bez jojo,bo to już moje przekleństwo
wgl jutro znów będę śpiewać. trzymajcie za mnie kciuki :) co dziwne łatwiej mi się nauczyć piosenki po angielsku.. te po Polsku ciągle zapominam jak idą. dziwne. ostatnio angielską miałam 2x dłuższą, a szybciej i łatwiej mi było zapamiętać.

trochę thinspo
wgl zauważyłam, że jak mi dobrze idzie, to dodaję thinspiracje, a jak źle to nie oO ;]
body, girl, hot, omg, pants uda ma spore, ale jaki brzuch.. talia... <3

girl, skinny, summer.
fit, goal, love, sexy, skinny

fashion, model, red hair, thin, thinspo.
zakochałam się w tym zdjęciu :)

active, fit, goal, healthy, heavy.
btw. wiecie dlaczego podczas i trochę po wypiciu zielonej herbaty boli mnie głowa? oO

12 komentarzy:

  1. Śliczne thinspo:D
    Cieszę się że dzień jest udany, lista plusów na pewno się zwiększy;)
    Trzymaj się
    Chudnij:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od wypicia zielonej herbaty ból głowy? Wręcz nie możliwe. Może to jakiś zbieg okoliczności. Zastanawiam się też nad SGD, ale to dopiero od września, będzie mało czasu na jedzenie.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że miałaś napad, ale po głodówce to w sumie prawdopodobne. Na Skinny girl diet jest trudno wytrzymać, ale mam nadzieję, że Ci się uda. Ja staram się nie ważyć codziennie, ale nie jest to dla mnie proste. Może dzisiaj znowu schowam wagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowite menu.. i thinspo też! ;D
    ostatnie zdjęcie mega <3
    Mnie np po zielonej herbacie wypitej w moich standardowych ilościach jest niedobrze ale twardo piję dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. thinspo mega :D motywują.
    Pozdrawiam Chudnijmy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Beznadziejną sytuację w domu to mam i ja niestety ;/ Ale głowa do góry! Będzie lepiej, z dietą też.

    Jesteś z lubelskiego. Mieszkasz w Lublinie? Ja tam studiuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. no wiem wiem, muszę się tam wybrać ;) i cieszę się że Tb przynajmniej się powodzi, oby tak dalej ;* powodzenia <33

    OdpowiedzUsuń
  8. ważenie się co 3 dni to dbry pomysl.. ja dawniej ważyłam się codziennie i robiłabym tak dalej ale waga mi się popsuła - jak już będe mieć nową to muszę się ograniczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to ostatnie zdjęcie wydaje mi się jakimś przekrętem. da się w miesiąc aż tak schudnąć i wyrzeźbić ciało? masakra!

    a zielona herbata zawiera lepiej przyswajalną kofeinę niż kawa, może to od kofeiny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebawem lista na minus zniknie a na plus się bardzo wydłuży ;) Bądź dobrej myśli i waż się co 3 dni.Chyba też zacznę tak bo codzienne ważenia sa bez sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawiera kofeine - pewnie dlatego :) caodzienne ważenie nie mają sensu - waga skacze w zależności od pogody humoru czy czegokolwiek. ostatnio z dnia na dzień ubyło mi 1,5 kg a przez caly tydzien trzymala sie twardo w tym samym miejscu, także to wykańczało. pozdrawiam i gratuluje wtrwania :) 3maj sie

    OdpowiedzUsuń
  12. na starym blogu jak źle mi szło, dodawałam zdjęcia grubasów. Tutaj zawsze dodaję jakieś thinspo, chyba że nie mam na to czasu :P
    cieszę się, że już lepiej Ci idzie, oby ten stan się utrzymał!

    OdpowiedzUsuń