sobota, 21 kwietnia 2012

14. aż nerwica bierze..

10 min czekałam, aż mi się naładuje strona, gdzie pisze się notkę.. nie mówiąc już o stronie głównej.
więc jakbym do kogoś nie zajżała to się nie gniewajcie. samą mnie szlag trafia.
mam nadzieję, że się wkrótce to zmieni. jeszcze nigdy mi tak net nie zamulał.

wczoraj obyło się bez żadnych pomyłek na koncercie, całe szczęście
jak już zaczęłam śpiewać to jakoś nerwy mnie opuściły i dobrze poszło.  :)

wczoraj po południu przyjechała do mnie rodzina i zostają do jutra.
yhh.. masakra. tyle dobrego jedzenia, jakieś ciasta czy inne pyszności można się natknąć na każdym kroku.
na dodatek lata po domu dwójka małych urwisów, a że mieszkają w małej miejscowości, to dzieciaki chciały koniecznie do mcdonalda na obiad ;/ niestety musieliśmy wszyscy pojechać.
ale wzięłam sobie sałatkę premium z grillowanym kurczakiem, więc nie ma tragedii.
sprawdzałam potem na tej odwróconej stronie jakby podkładki papierowej na tacce, to sałatka z chrupiącym kurczakiem a grillowanym ma około 100 kcal więcej. sama panierka ma tyle. więc zawsze mniej ;]
a jak wróciliśmy to oszukałam rodzinę. mama wcisnęła mi na talerz ciastko, z resztą moje ulubione, i zdziwiona, że sobie sama wcześniej nie nałożyłam. ale akurat zadzwonił ktoś do drzwi i Ci co siedzieli przy stole, bo ktoś tam na dworze był, ktoś w kuchni, to poszli zobaczyć kto to, więc zostałam sama w pokoju. zostawiłam troszkę okruszków jakbym zjadła, a resztę odłożyłam tam gdzie reszta ciast i ciastek na stole. uff..
nie dość, że to by było baardzo dużo kcal, to jeszcze nic w tym zdrowego, więc miałam szczęście.

yhh.. zapomniałam wczoraj o wyzwaniu
dzień 10. wyzwania
co sprawia ci największą trudność w utracie wagi?
najprościej rzecz ujmując.. nie co, tylko kto - ja. bo taka prawda.. musimy się pożądnie sprężyć, bo nic samo nie przychodzi i wszystko zależy od nas. ja np najzwyczajniej w świecie lubię jeść i jak widzę jakieś pyszne zreczy to aż mi się coś robi. przy czym jestem strasznie leniwa, co też nie służy chudnięciu, ale staram się zmobilizować i regularnie ćwiczyć :)

kurde.. nawet żadnych thinspo nie mogę dodać -.-
mam nadzieję, że da radę chociaż do Was zajżeć.
trzymajcie się ;**
uwielbiam Was wszystkie <3 ;**

p.s. w poniedziałek zaczynam skinny girl diet. zaczyna któraś ze mną? ;)

10 komentarzy:

  1. No to ładnie udało Ci się ciacho odstawić na jego miejsce :D

    Co do SGD, zaczęłabym z Tobą ale strasznie się boję, że nie wytrzymam. No i obawiam się, że w te dni gdzie jest mało kcal zjem więcej, a tam gdzie dużo - mniej. Kurcze mam mieszane uczucia. Przemyślę to i dam Ci znać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje silnej woli. Musisz być silna. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. super, widze ze z silna wola nie masz najmniejszych problemow :) oby tak dalej!
    co do internetu, eh, no coz... tez mi POTWORNIE zamula... nie wiem co jest grane ;/ wkurza mnie to straaasznie...

    wiesz, ja chetnie zaczne sgd z Toba. jakos tak chyba zawsze razniej, co? ;)) tak, bylam na ABC i bylo super, ale przerwalam... troche z wlasnej glupoty, a troche z przyczyn niezaleznych ode mnie... ale chetnie znow sprobuje, sgd tez moze byc :))
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci poszło :* Dziewczyny to może ja z wami od poniedziałku zacznę SGD ? :D Ja chętna, chętna ^^ Od poniedziałku zacznę :)

    Chuudnij <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję samokontroli ! Jestem pod wrażeniem. :) Oby tak dalej. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Decyduję się! Dziewczyny, zwykłe SGD czy pink?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Nie wiem czy byłabym w stanie się przed takim ciastkiem powtrzymać.
    Idzie Ci w ogóle z dietą świetnie, oby tak dalej!
    Chudnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. super,że nie zjadłaś tego ciastka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spryciulka ;) Akcja z ciastkiem mega!! :D Lubie jak nam los pomaga czasem !!! Ciesze sie ze sie wystep udał pozniej jest taka super satysfakcja !! Tak to prawda najwieksza trudnosc we wszystkich dietach to MY!! Jesli to my same nie nalozymy sobie rygoru-pozamiatane...mozna latami byc na dietach i co z tego ?

    3m sie chudo!!!
    ...GzD...xoxo...

    P.S. U mnie zawsze duzo Thininspiracji :** )}|{(

    OdpowiedzUsuń
  10. Sałatka to dobre rozwiązanie, jest zdrowa i na pewno ma duużo mnie kcal.. ;) No tak panierka ma dużo kcal.. wszystko co dobre zresztą.. ;D
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń