niedziela, 6 maja 2012

24. ''Ile jesteś wart pokazuje pokonana droga''

brzuch mi rozsadza od rana :( dostałam wczoraj okres i od tamtej pory chodzę wściekle głodna.. ;/
i czuję się taka.. napompowana i wgl nie za ciekawie
dopiero zjadłaś śniadanie, a już chętnie bym coś jeszcze zjadła.. yhh
ale nie zawaliłam z czego się bardzo cieszę :)
trochę mam zakwasy, bo wczoraj miałam 5-godzinną próbę do musicalu
wczoraj tylko tańczyliśmy, więc myślę, że spokojnie spaliłam śniadanie ;]

mój bilans z wczoraj
owsianka: płatki owsiane 94 kcal + mleko 64 kcal + banan 112 kcal
jabłko 80 kcal
płatki owsiane 94 kcal + truskawki 75 kcal + jogurt naturalny 31 kcal
mizeria: ogórek 39 kcal + jogurt naturalny 31 kcal
płatki owsiane 94 kcal + serek wiejski lekki 122 kcal
razem 826 kcal

w sumie podpasowała mi ta dieta owsiankowa ;)
gorzej pewnie będzie, jak już pójdę do szkoły, bo na wolnym mi jakoś łatwiej.

dzień 20. wyzwania
odchudzasz się pierwszy raz?
tak na poważnie to pierwszy.. w końcu się ogarnęłam, a nie tylko takie gadanie,że chcę schudnąć i rzucenie wszystkiego po 2 dniach.

akurat 'pasuje' mi ten dzień wyzwania, bo bym chciała do tego nawiązać...
wczoraj szukałam czegoś na kompie i znalazłam dokument o nazwie 'moja d...'
wchodzę, bo już nie pamiętałam co to było, a tam rozpiska [już pamiętam to ;D] na 14 dni jakby diety
to przykładowe dni:
6 dzien
sniadanie: corn flakes i mleko
2s:  jablko
obiad: jajecznica 1 jajko i maly pomidor
kolacja: banan i wafel ryzowy

12 dzien:
sniadanie : fitella i kiwi i wafel ryzowy
2s: jablko
lunch: twarozka z szczypiorkiem i rzodkiewka i kromka ciemnego chleba i kromka ciemnego piecywa
kolacja: tunczyk

w sumie nie było to takie głupie ;D
a zrobiłam to 1 sierpniu 2007 roku oO
a na samym końcu pod rozpiską, uwagami do diety, przykładami ćwiczeń wagaaaa
29.07. - 50,2 kg
ja pierdziele.. 5 lat temu chciałam z takiej wagi chciałam schudnąć, a teraz.. oddałabym wszystko za taką.
odkąd pamiętam uważałam się za 'grubą świnię'. piszę w '...', bo to też oddziaływanie filmu 'umrzeć dla tańca' dało znać.. obejrzałam przez przypadek wiele lat temu i chciałam taka być. nawet w książkach i zeszytach z gim mam na kartkach napisane 'FP' tzn fat pig.
czego ja tam gługo z tym zwlekałam? yhh.. nieważne.. liczy się się tu i teraz. w końcu będę chuda :)

trzymajcie się kochane ;*****
ghjg.jpg

8 komentarzy:

  1. No to przez kilka dni będziesz miała prawdziwy test dla silnej woli. ;O Mam nadzieje, że dasz radę ;* W końcu tak długo się trzymasz z dietą, że na pewno dasz radę! ;) Kurde tez się chciałam odchudzać odkąd pamiętam, jak byłam w przedszkolu byłam taka gruba, że moja lekarka kazała przejść mi na dietę. No właściwie to moja mama musiała mnie odchudzić trochę. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę dostawać okresu, okropnie się wtedy czuję. Jakbym już połknęła jedną siebie. W sumie fajnie wygląda ta dieta owsiankowa. Trzymaj się chudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę czasu ,w którym mam okres. Jesteś wystawiona na próbę, ale na pewno dasz radę. Sadzę, że waga 50kg niedługo nadejdzie, a potem będzie już coraz bliżej do 48. Trzymaj się :* www.perfect-isabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę! Czytając o owsiance z bananem zaczynam mieć na nią ochotę, a przecież nic nie stoi na przeszkodzie by ją zjeść;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. też kiedy ważyłam 50kg, nie doceniałam tego. Uważałam się za grubasa, chciałam schudnąć jeszcze 5kg. Teraz też dałabym się pokroić za tamtą wagę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie znoszę czasu kiedy mam okres. Jakoś musisz przez to przejść.
    3mam kciuki że ci się uda chudnąć nadal
    3maj się szczuplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ouu okres, na szczęście mam to za sobą na ten miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspolczuje! Ja jak mam okres czuje sie jak balon...i uwazam sie za napompowana swinie wiec doskonale rozumiem :) Minie, jestes silna i dasz rade zapanowac nad soba
    Jak ja kocham owsianke :) Fajna ta dieta, tylko dla mnie za duzo kcal ...pozwole sobie na nia za jakies kolejne -6kg ;/
    hehehe smieszna ta Twoja dieta, taka widac ze nastoletnia :) niby zdrowa ale niektore skladniki nie o tych porach nie tak laczona, z reszta chyba sama wiesz :P
    CHUDNIJ :**

    ...GzD...xoxo...

    OdpowiedzUsuń