wtorek, 15 maja 2012

29. remont.

chciałabym Wam bardzo podziękowaćza wsparcie. jesteście kochane ;****
dobrze czuć wsparcie. tym bardziej podle się czuję, że dzisiaj nie mogę Was poodwiedzać jak to miałam w planie. sobie myślę.. a wrócę do domu, napiszę notkę, poodwiedzam Was, a tu dupa.
mama właśnie mi powiedziała, że zaraz robimy remont. tzn już dawno go chciałam zrobić, ale miał być za jakiś tydzień.. malowanie, zmiana mebli i wgl. przez kilka dni będę odcięta od neta.  postaram się za bardzo nie nawalić.
wkrótce znowu się pojawię i ponadrabiam blogowe zaległośći. mama już mnie zgania z kompam, bo chce zacząć. chudnijcie ;**********

p.s. że ja na to nie wpadłam,że książki można ściągnąć z chomikuj ;D jestem na 93 stronie diety (nie)życia. wrócę do niej zaraz po remoncie. dzięki za pomysł ;) jakoś wcześniej o tym nie pomyślałam. ;]

3 komentarze:

  1. Remonty są straszne. Wiem to z własnego doświadczenia, ale efekt końcowy wynagradza wszystko. Zazwyczaj;) Większość książek czytam właśnie w ten sposób, ale jest to bardzo męczące i po przeczytaniu kawałka lektury, albo ją porzucam, albo kupuję książkę. A tobie jak idzie? Kochana, czekamy na twój powrót z niecierpliwością;* Trzymaj się z dietą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie remonty to wielkie pole do popisu, żeby stworzyć coś unikatowego. Wierzę, że przez te parę dni dasz radę i będzie dobrze. Czekam na powrót z niecierpliwością. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. po remoncie z pewnością będziesz zachwycona wyglądem pokoju :)

    OdpowiedzUsuń