poniedziałek, 2 lipca 2012

49. walone jojo ;/

jak wczoraj pisałam przytyło mi się w Grecji.. dzisiaj się zważyłam na takiej zwykłej wadze, bo z elektroniczną jest coś nie halo i co.. walone 57 kg ;// z resztą widać to po mnie. mam nadzieję, że w miarę szybko je zrzuce. chociaż myślę, że i tak może być zawyżone, bo jest przed samym okresem. wgl tak mi się strasznie rozregulował.. ostatnio miałam 34 dni temu, a wcześniejszy miał odstęp 24 dni, a jeszcze wcześniejszy 23 dni.. co jest grane? wgl zauważyżyłam, że te moje notki są bez ładu i składu, ale mam nadzieję, że jakoś mnie ogarniacie ;]
w każdym razie dzisiaj zaczęłam 7-dniową dietę bananową i w sumie mi pasuje ;]
w sumie nie wiem jak tu zapisać bilans, bo śniadanie, obiad i kolacja, a 2 śniadanie i podwieczorek są takie same.
dzisiejszy bilans:
śn.- płatki owsiane 70 kcal + banan 50g - 48 kcal
2śn.- jabłko 110g - 55 kcal
obiad- pł. owsiane 70 kcal + banan 70g - 67 kcal
podwieczorek - jabłko 102g - 51 kcal
kolacja - pł. owsiane 70 kcal + banan 55g - 52 kcal
i do tych 3 porcji z bananem jogurt naturalny razem 73 kcal
razem: 556 kcal
trochę dziwnie to wygląda, ale mi pasuje ;]
wgl lubię takie eksperymenty, a lubię diety oparte na konkretnych produktach, a nie tylko na wyłącznym ograniczeniu kalorycznym i nic więcej.
a i ten.. wgl myślicie, że mogę zastąpić jogurt mlekiem? mleko 3 x 100ml wyszło by 96 kcal. z jogurtem szczerze mówiąc mi nie bardzo smakuje, a owianke na mleku z bananem wręcz ubóstwiam, więc i łatwiej by mi było ten tydzień wytrwać.
wychodzę niedługo z koleżanką.. jedna z nielicznych osób, która nigdy nie wmusza we mnie jedzenia, więc i nie muszę uciekać do różnych wymówek.
trzymajcie się chudzinki ;***


beauty, city, fashion, fierce, hipster.


beach, beautiful, bikini, cute, fashion.


beach, beautiful, bikini, cute, fashion.
takie wakacyjne thinspiracje. chude jest piękne <3

12 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Chciałabym Cię zaprosić na nowo powstałe forum dotyczące odchudzania się. Jest ono trochę inne niż większość o tej tematyce, ponieważ postanowiłam położyć bardzo duży nacisk nie tylko na wsparcie, ale także na dyscyplinę. Mam nadzieję, że to pomoże Użytkowniczkom w wytrwaniu i doda silnej woli. Akceptujemy wszystkie metody odchudzania, mile widziane są zarówno osoby chudnące zdrowo jak i cierpiące na ED (jestem jedną z nich).
    Przemyśl to i zapraszam serdecznie jeśli się zdecydujesz :)
    findingthin.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku kiedy to ja ostatnio miałam okres... już zaczynam się martwic, zwłaszcza że nie straciłam na wadze aż tyle zeby to było powodem utraty miesiaczki... sama nie wiem..
    a jestem spod Ukrainy, z takiej małej miejscowości, ale mieszkam w Zamościu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rok temu byłam na diecie bananowej ale mama odwiodła mnie od tego pomysłu , jednak byłam jeden dzień i jakoś zachwycających efektów nie było a właściwie w ogóle nie miałam żadnych efektów teraz już wiem , że dieta bananowa to zły wybór bo jednak wiadomo , że trzeb asie na diecie wystrzegać bananów.
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. nieuregulowane hormony wariują, tym bardziej, jak się mało je. u mnie minęło parę lat, zanim przyznałam się lekarzowi, skąd u mnie cykle 60-dniowe, bo leczył mnie od ponad roku i uważał mnie za jakiś ewenement. a tu po prostu zbyt rygorystyczna dieta. kiedyś nie miałam okresu przez 8 miesięcy. na szczęście teraz wszystko jest ok, ale przedtem - nie polecam - pryszcze, krostki, ciemne włoski wszędzie na ciele, wypadanie włosów, zatrzymywanie wody, wahania nastrojów, no po prostu gorzej niż na najgorzej dobranych pigułkach, a tych też trochę wypróbowałam, bo przy porządnej niedowadze, jaką miałam, ciężko dobrać hormony... taka dieta w takim wieku pozostawi cię z konsekwencjami na kilka lat wprzód. tak jak zostawiła mnie. mam 24 lata i dopiero zakopuję głupotę nastolatki. ty masz szansę to zmienić, nie przegap jej.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja okresu nie mam od 5 miesięcy.Straciłam 10kg i to było na pewno powodem braku miesiączki..Ale jestem chyba niedojrzała emocjonalnie,żebym tym się przejmowała..Szczerze to nawet lepiej dla mnie,ale wiem wiem...jak nie bede miała okresu nie bd mogła mieć dzieci..

    OdpowiedzUsuń
  6. jogurt na mleko spokojnie możesz zamienić, a z rzadszego okresu można się spokojnie cieszyć ;) MYŚL POZYTYWNIE ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka zamiana jak najbardziej może być : jogurt na mleko. Jeśli jeszcze wtedy bardziej Ci smakuje to oczywiście!! Takie koleżanki to skarb, które rozumieją nasze odchudzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozregulowany okres to nie zawsze sprawa wagi. Ja jeszcze przed tym jak schudłam, miałam bardzo rzadko. Czasem to jest wina hormonów. Jak Cię to martwi to przejdź się do lekarza.
    Jogurt na mleko, możesz zamienić spokojnie. I myślę, że bez problemu stracisz te nadrobione kilogramy. Trzymaj się chudo :).

    OdpowiedzUsuń
  9. chodzę do III i też nigdy tu jeszcze nie spotkałam kogoś takiego jak my. A Ty gdzie się uczysz?
    Ps. co do tej herbatki to piję ostatnio Xennę chociaż nie przepadam za przeczyszczaniem za pomocą herbat. Wcześniej brałam Alax i Bisacodyl ale od kiedy rodzie dowiedzieli się że mam pociąg do przeróżnych leków, są na tym punkcie wrażliwi. Herbatki wydają się mniej podejrzane... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę, fajnie byłoby się lepiej poznać. Może przeniosłybyśmy się na jakiś inny komunikator bo na blogu to trochę ciężko pisać...? a masz może konto na Vitalii?

    OdpowiedzUsuń
  11. to że nie masz okresu, nie znaczy, że jest niemozliwe, żebyś zaszła w ciążę. lepiej uważaj.

    OdpowiedzUsuń