poniedziałek, 30 lipca 2012

64. welcome Poznań

jestem w trakcie pakowania i wgl nie mogę się ogarnąć. muszę jutro wstać o 4,30, bo wyjeżdżamy bardzo wcześnie. idzie tak sobie.. w sobotę byłam na tej 18-nastce. impreza super, ale ile kcal pochłonęłam to wolę nie wiedzieć, choć i tak więcej było z tych z alkoholu. starałam się nie siedzieć za dużo przy stole,żeby nie kusiło. po baniaku od razu szłam na parkiet ;] wróciłam jakoś 6, bo pomagałam kumpeli jeszcze sprzątać, taki sposobem potem nie miałam czasu jeść i całą niedzielę prawie przespałam. także ani wczoraj, ani dzisiaj nie wymiotowałam i mam nadzieję, że tak też zostanie.
wgl to wrócę tu potem już pełnoletnia, w sumie się cieszę, bo tak mam gotową wymówkę dlaczego nic nie zrobiłam, a naprawdę nie mam ochoty nic organizować.
zaraz po powrocie robię te oczyszczanie z solą gorzką
dla przypomnienia --> http://vitalia.pl/index.php/mid/25/fid/201/odchudzanie/diety/forum/41/topicid/281951/page/1
i co, któraś robi może?
trzymajcie się, odezwę się zapewne 8 sierpnia. ;********

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że wyjazd będzie udany:)
    Oczyszczenie z solą gorzką mnie raczej nie przekonuje.
    Trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie także ta sól nie przekonuje. raczej kojarzy mi się z prowokowaniem wymiotów. blee.

    życzę udanego wyjazdu :) odpoczywaj i zbieraj siły na walkę z odchudzaniem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu. Uważaj na to, co do buźki pakujesz żeby potem nie korciło na bełta. :D
    Czymaj się~!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, to mój nowy blog http://mokra-wloszka-ana-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem, że mogę sobie pisać i pisać a Ty jak będziesz chciała to i tak pójdziesz rzygać, choćby nie wiem co. Wiem, jak jest ciężko z tym skończyć, uwierz mi. Źle, że w ogóle zaczęłaś. Pomyśl o swoich zębach, jak Ci się zniszczy szkliwo nie będziesz nawet mogła napić się wody z bólu. Na dentystę wpieprzysz kilkaset złotych. Nie warto... to tak nie działa.
    Mam nadzieję, że wyjazd będziesz miała udany i wrócisz nie tylko pełnoletnia, ale i chudsza.
    Uważaj na siebie i trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie wymiotowałaś. Mam nadzieję, że już do tego nie wrócisz, że uda Ci się z tym wygrać.
    Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci w takim razie udanego wyjazdu! Chudnij tam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej:* prowadzisz niesamowitego bloga :) wierze,że Ci sie uda,ze nam wszystkim sie uda :) odezwij sie ...
    http://anoreksja-proana.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa tego oczyszczania, koniecznie napisz jakie są efekty ! MIŁEGO WYJAZDU :**

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam poznań, to moje drugie ulubione miasto :)

    OdpowiedzUsuń